Más téma :)

Ez most elég furin fogja kivenni magát, de eszembe jutott, hogy szeretném közzétenni az elmúlt időszakban használt dezodorokról alkotott véleményem :) hihi ..Olyan témákban írok ami érdekel és az egészség-szépség is ilyen. Ezért döntöttem úgy, hogy nem használok aluminiumsót tartalmazó izzadásgátlót kb 1,5éve. A következőket használtam és a tapasztalataimat is leírom hozzájuk.


Folytatáshoz katt!


Az első amit kipróbáltam a Vichy stiftes dezodora volt, akkor amikor ezt vettem volt illatosított és illatanyag mentes és rá volt írva mindkettőre, hogy nem tartalmaz aluminiumsót, az illatanyagmentest próbáltam és bevált. 




De ezután kéntelen voltam kipróbálni a krémet, mert anyukám félreértett valamit és azt hozott nekem a stift helyett, és ekkor sült ki, hogy az nem is aluminiumsó mentes, hanem hipoallergén és epilált bőrre van, úgyhogy azt hagytam is, csak ritkán használtam, nem szívesen kentem magamra, az izzadással sem vette fel úgy a versenyt, mint a stift. Na azóta az egész termékcsalád megváltozott, a stiftet kivonták és én már nem is tudok kiigazodni, a vichy honlapján már nem is találtam olyat ami kifejezetten aluminiumsó mentes. Egyébként sem vagyok oda a Vichy termékeiért, pedig többet is próbáltam már, de eddig 1 dolgot tudnék mondani ami nem volt csalódás a stiftes dezodoron kívül, az a Normatherm tonik.


Ő volt a következő versenyző, nagyon megörültem neki, mert olcsó volt a többi ilyen jellegű stift között, de az örömöm hamar elszállt, mert olyan volt, mintha egy kődarabbal kenegetném magam és az illata sem tetszett. Abszolút nem ajánlom.



Ezután már le is mondtam róla, hogy lesz olyan dezodor amit nyugodtan magamra kenhetek és még az izzadást is megakadályozza. Aztán tök véletlen említettem egy kedves ismerősömnek, hogy ilyen problémám van és tudni kell róla, hogy oda-vissza ismeri az aloe vera témát és meglepett ezzel az aloe ever-shieldel. Nem tudtam honnan jött vagy mennyibe került, csak elkezdtem használni és nagyon megszerettem, védett is a szagoktól és az illatával is meg voltam barátkozva. Szóval bátran merem ajánlani. De én csacsi úgy voltam vele, hogy amikor elfogyott nem kerestem, csak az első gyógyszertárban megvettem a következőt.


Őt. Verem a fejem a falba, mert nem volt olcsó, de szörnyű, nem véd és amikor bekenem magam már úgy érzem, mintha egész nap izzadtam volna. A la roche-posay golyós dezodor a mélypont eddig, de megígértem magamnak, hogy visszatérek az aloéhoz és nem kísérletezek többé. Ettől függetlenül, ha van valakinek tuti ötlete, nyugodtan írja meg pl a Lushról vagy más természetes izzadásgátlókról.

Mindezekhez azért hozzátartozik, hogy nem izzad mindenki ugyan úgy és én nem tartom magam izzadósnak, ha nem kenem be magam és nyugis napom van akkor sincs semmi kellemetlen szag, persze ha már elmegyek ide-oda akkor muszáj izzadásgátlót használnom. Mindenesetre arra emlékszem, hogy amikor a szokásos izzadásgátlókat használtam (dove, rexona...) akkor zuhanyzásnál, sőt még utána is olyan érzés volt a bőrömön, mintha viasszal lenne bekenve és még másnap reggel is száraz volt, mint a sivatag, azért ezen szerintem érdemes elgondolkodni, hogy a természetes izzadás miért van és ha nem hagyjuk magunkat izzadni akkor mi lesz a méreganyagokkal, sókkal plusz amit magunkra kenünk felszívódik. Nem akartam senkit jobb belátásra bírni vagy ijesztgetni, csak leírtam a tapasztalataimat. Remélem hasznos volt.


Ti aluminiumsó mentes dezodort használtok?






Nincsenek megjegyzések: