Celebrity street style 7.

Kim Kardashian

Elég sokat gondolkodtam, hogy bekerüljön-e a sorozatba Kim Kardashian, mert őszintén szólva én már picit unom, hogy mindenhol ő van. Néhány részt láttam a Kardashian valóság showból és szerintem a legbénább szereplő Kim volt, a nővérei és a húgai is izgalmasabb személyiséggel rendelkeznek, de még az anyukája is (aki minden gyerekének K betűs nevet adott, amit a mai napig nem értek..). Valamiért mégis Kim lett a befutó, érte rajong több millió nő és érte csorog több millió férfi nyála, talán az arca szépsége miatt (amit néha viaszbábukat megszégyenítővé sminkeltet). Az vitathatatlan, hogy iszonyú jó cuccok birtokosa, de nem csoda, tengernyi pénzt költ ruhára, cipőre, táskára és mindenből a legdrágábbat választja.



















Nekem ez az utolsó szett a kedvencem.

Nektek?

Nincsenek megjegyzések: