2012 Grammy

Jöjjön egy kis ruha és arc mustra a Grammyről.


Carrie Underwood Gomez-Gracia ruhában. Bevallom őszintén, hogy én őt nem igazán ismertem, de rágugliztam és úgy tűnik elég nagy népszerűség övezi őt a tengeren túlon és meglepődtem, mert nem is olyan emészthetetlen amit művel, mint amire számítottam. A ruha gyönyörű és sugárzik benne az énekesnő, én biztos egy AMc mini clutchot választottam volna hozzá.


Robyn, amilyen jó a hangja, olyan szar a stílusa.

Nicki Minaj Versaceben. no comment...

Rihanna az egyik csodálat számomra az idei díjátadón, a vörös szőnyegen legalábbis (a produkció nem volt nagy szám, szerintem, habár én nagyon csípném a hangját, de valahogy az a kulimáz ami körülveszi őt, maga a Rihanna jelenség elveszi a kedvem), remélem megtartja a stylistját mert ahhoz képest amilyen divatbakikat el szokott követni ez a Giorgio Armani csillagos ötös. 

Alicia Keys Alexandre Vauthier. Ugyan olyan Louboutinban, mint Rihanna, ciki..

Kelly Osbourne Tony Wardban. Most ez a haj direkt van, lesz még rosszabb?  

Fergie ruhája egy Jean Paul Gaultier Couture. jujj....neeem

Kate Beckinsale uncsi... és ahova mindenki estélyiben megy, oda ne vegyél fel minit!

Cyndi Lauper Jean Paul Gaultier. öhmmm was ist das??

Katy Perry Elie Saab Coutureben. Ő nem az összepasszoló cipő-táska párosban hisz, hanem a haj-ruha kombóban. Ez van.

Kelly Rowland Alberta Ferrettiben.semmi....

Adele Giorgio Armani ruhában. Nem akarom őt bántani, mert nagyon szeretem és nincs is miért igazából, de szerintem ennél frissebb, modernebb szabású ruhát is viselhetett volna. 6 díjat kapott, congrat! 

Taylor Swift Zuhair Murad estélyiben, így kell kinézni egy grammyn.

Jaaaaj ő Snooki, megpróbáltam megnézni 1 azaz 1db részt a jersey shoreból, de nem sikerült, nem tudom ki ő, de nem is fogom, azt viszont igen, hogy a westend aluljáró szintjén találkozhatunk hozzá hasonló lányokkal.

Jessie J Julien MacDonaldban. Habár most nagyon menő a metál, de nem kell mindenáron tetőtől talpig bádogemberkedni...

Amber Rose. not...

Paris Hilton Basil Sodaban. Gyönyörű ez a ruha, de Paris olyan, mintha tornázna éppen.

Szerintetek ki volt a legjobban öltözött?