Még mindig tél és a kabátok

Ilyenkor nehéz a helyzet, mert már a tavaszi/nyári trendekről kellene írni, a divatvilágban ugyanis már az is lejárt lemez és már a jövő téli ruhadarabokon törik a fejüket a tervezők. De most én mégis készítek egy téli bejegyzést, a hétvégi havazásra és a fogcsikorgató hidegre való tekintettel. Ugyan ez a kettősség van bennem amikor a fashion show témában akarok írni, hogy habár imádjuk nézegetni például a közelmúltban bemutatott couture ruhákat, de vajon érdemes-e boncolgatni a témát innen, ebből a csöpp kis országból, ahol ez a fajta divat irányzat a hozzám hasonlóan Zarából és H&Mből öltözködő lányok többségének elérhetetlen, ezért nem is készítettem bejegyzést a haut couture fashon weekről... Még nem döntöttem el teljesen, de azt hiszem inkább a kézzelfoghatóbb, aktuális dolgokról próbálok majd írni, néha egy kis nyálcsorgatással és elérhetetlen érdekességgel egybekötve. De akkor kanyarodjunk vissza a hideg ellenszereihez.


Folytatáshoz katt!


hasonló irha kabát a H&Mben volt kapható, nem tudom, hogy van-e még


a parka rég óta jelen van, valószínűleg jövőre már háttérbe szorul.


ez a szett azoknak akik már nagyon-nagyon várják a tavaszt :)

itt pedig az én összeállításom, a motoros dzseki szerintem most nagyon jó beruházás, akinek még nincs, így a hidegben egy szőrmemellénnyel vagy kabát alá is simán hordható, de tavasszal önmagában még mindig csudi jó lesz. - nekem is van, igaz hogy műbőr, de tanulva a pilóta fazonúból már nem vettem bőrt, hogy jöhessen majd az újabb és ne sajnáljam lecserélni, amikor már mindenkinek lesz, de nem utolsó szempont az állatvédelem sem -

Várjátok a tavaszt?

Nincsenek megjegyzések: