wishlist

Jöjjön egy kis tavaszi kívánságkosár :)


Itt ez a gyönyörűűűség, sehol nem láttam szebb motoros dzsekit, ami nem fekete, abszolút kell kategória

Ez a fránya parka kabát üldöz engem, rendszeresen megjelenik a ZARA kínálatában, és mindig nagyon elcsábít, de annyira drágának találom, ahhoz képest, hogy a kihasználhatósága szinte 0, hiszen nem télikabát és nem is dzseki. Mivel az évben kb 2 hétig lehet hasznát venni, így mindig lebeszélem magam róla illetve elhatározom, hogy a sale alkalmával rácsapok, hátha van még az 1.napokban. Lehet hogy majd most..

H&M fémes csillogású blézer

 Erről a ZARA shopperről már írtam, hogy régi vágyam tárgyát képezi, de mostanra a lelkesedés mérséklődött, egy új shoppert azonban mindenképpen szeretnék, meglátjuk.

Néhány napja körülnéztem a MANGOban és megfogdostam ezt a táskát és annyira megtetszett, hogy ezt tuti megveszem nyárra.

MANGO pulcsi

 ezek ilyen alapdarabok nálam, szeretem, ha laza és kényelmes egy-egy hétköznapi cucc és kompatibilis lapos cipőkhöz és magassarkúhoz is. 
ZARA TRF

és akkor idén a színes nadrág
ezek H&M, de majdnem mindenhol megtalálhatóak

nagyon sok H&M ékszerem van, mert jó áron vannak, így szinte mindig veszek valamit amikor arra járok, ezzel a tengeri csillaggal még nem találkoztam üzletben, csak most a weboldalon. Hasonló karkötőt már nagyon sok blogon láthattunk, azonban Hennesék úgy döntöttek csak gyűrűt gyártanak belőle. 

Nos egyenlőre ennyi lettem volna. Ha kerestek valamilyen áhított darabot, de még nem láttatok sehol, akkor nyugodtan írjatok, hátha tudok segíteni.

3 megjegyzés:

Tigrisfog írta...

Egy őszinte, de talán nagyon butának tűnő kérdést intézek most feléd: Itt ez a szép barna, és szép fehér táska. Vállon, ahogy látom egyik sem hordható, a Mangonak még van hosszú pántja, de alapvetően ezeket kézitáskaként kell hordani(?). A kérdésem az, hogy ez hosszútávon hogy megoldható? Hogy kényelmes ezeket kézben, vagy alkaron vinni egész nap, de csak egy fél napon is? Miért praktikus ez? Annyi szuper táskát láttam leárazásokon is, de a felét otthagytam - ami persze jelentősen megkímélte a pénztárcámat - amiatt, mert csak ilyen kialakításban lehetett cipelni.
... esetleg ez is csak megszokás kérdése? A méretükből adódóan mindkettőt dugig raknám mindenfélével, ebből következően nehezek lennének, így hát el nem tudnám képzelni, hogy a vállam ne segítsen ki, ha a kezeim már lerohadnak.
Köszönöm előre is a kissé bugyuta kérdésemre a választ :)

Fashion Maniac írta...

A kérdés nem bugyuta, egyszerűen a válasz a hiúság, ahogy írtad, ezek valóban kézben vagy alkaron hordhatók. Így nem ildomos telepakolni, egyébként megszokható, én szinte csak ilyeneket választottam az utóbbi időben, mert ezeknek a kialakítása tetszett meg és ennyit nekem megér plusz izmosodott a karom :) A vállat egyébként ígysem-úgysem jó, ha egy oldalon húzza a táska, váltogatni kell, hogy ne ferdüljön el a gerinced. :) Remélem válaszoltam a kérdésedre. :)

Fashion Maniac írta...

Egyébként a Mango nem fehér, vajszínű és az nem olyan nagyon pakolós :)